Assalamualaikum, Salam Sejahtera & Welcome.......

Terima kasih kerana meluangkan sedikit masa menjengah ke blog Keyra Danish Collection. Sambil-sambil me'release'kan tension dgn kerja dan sbgnyer,,anda boleh cuci2 mata ber'shopping' di Keyra Danish Collection yg menyediakan Koleksi Sutera Terengganu, Koleksi Sulam, Koleksi Cotton dan Produk Kesihatan/Kecantikan untuk lelaki dan wanita dgn harga yang amat berpatutan
berbanding dgn harga pasaran...ramai dh berpuashati dgn koleksi serta produk
kami...alhamdulillah...anda bila lagi...


ANNOUNCEMENT...

SALE !! SALE !! SALE !! DAPATKAN
DENGAN HARGA YANG ISTEMEWA UNTUK SEMUA KOLEKSI...BATIK SUTERA, KAIN
SULAM, COTTON DAN JUBAH...KAMI ALU-ALUKAN BAGI SESIAPA YANG BERMINAT
UNTUK MEMBELI SECARA BORONG..HARGA MENARIK MENANTI ANDA..SILA
HUBUNGI :
013-603 3875 / 013-375 6815....


Thursday, January 6, 2011

JUS SUPER DR-2

 
  RM55.00 (W.M)
RM60.00 (E.M)
 
Kulit Sihat, Cerah, Anjal & Awet Muda


Mendapatkan Kulit Halus Dan Mulus Itu Mudah!
Menjadi tua itu pasti. Tetapi dengan mengambil makanan yang tepat dan olahraga yang teratur, proses natural yang akan dialami oleh setiap wanita ini boleh ditunda.
Dengan keadaan cuaca yang panas sebagai wanita dituntut untuk lebih ekstra lagi menjaga kulitnya agar tetap sihat dan tidak kering. Faktor kekeringan kulit memang banyak disebabkan oleh sinar matahari, kurangnya mengkonsum vitamin-vitamin yang diperlukan untuk kulit, sering berada di ruangan berhabuk dan lain sebagainya.
Memang memiliki kulit kering termasuk salah satu hal yang kurang disenangi oleh para wanita. Kelihatannya kusam jika kulit Anda menjadi kering dan ujung-ujungnya menjadi kendur. Kalau sudah begini sukar untuk dapatkan perhatian dari pasangan Anda.
Pasti Anda ingin tetap tampil menawan meski umur tidak lagi muda? Konsum Minuman dibawah ini dan rasakan manfaatnya!
Jus Super Dr-2 mampu mengembalikan kecerahan kulit, mengebu, melembab, menegangkan dan menghilangkan kedutan. Jus Super Dr-2 sebagai Agen Anti Penuaan yang akan merealisakan impian anda untuk kelihatan putih, cantik dan awet muda.
Kombinasi Formula yang amat berkesan, terdiri daripada L-Glutathione, Vitamin-C, Collagen, L-lysine, Astaxanthin dan Niacinamide adalah kombinasi agen pemutih kulit badan yang terhebat dan amat berkesan di alaf ini serta ini diminati dan diimpikan oleh wanita dan lelaki.
Jus Super Dr-2, di adun dalam bentuk serbuk (powder) sebanyak 20gram, boleh diserap dengan mudah oleh usus. Jus Super DR-2 sedap dan mudah disediakan.
Jus Super Dr-2 Amat berkesan untuk merawat dan menyelesaikan masalah seperti:
Jerawat
Parut
Jeragat
Kulit Gelap
Kulit Kusam
Kulit Tidak Sekata
Alahan Kulit (Eczeme)
Psoriasist
Kulit Bersisik



No comments: